آموزش رقص آذری

آموزش رقص آذری در تهران چندین سال است که در جریان است. رقص آذری صرفا برای رقصیدن و شادی کردن در مراسم نیست. بلکه ابعاد گسترده تری دارد که در مقالات بعدی به آن پرداخته میشود. رقص آذری یکی از معدود رقصهای دارای پایه و اساس جهان میباشد. لذا برای آموزش رقص آذری تدابیر بهتری داریم. پس با ما همراه شوید.

برای ارتباط جهت یادگیری اینجارا کلیک کنید.

قابل ذکر است برای آموزش رقص آذری نه تنها باید رقص بلد بود، بلکه باید آشنائی مختصر با موسیقی و ریتمهای رقص آذربایجانی، و چگونگی آموزش قدم به قدم این هنر داشت! در مرحله بعد آگاهی به روند یادگیری و تمرینات کلاسی، سپس کار روی مهارت اجرائی هنرجو، میمیک و از همه مهمتر استایل رقصنده بصیار حائز اهمیت میباشد.

آموزش رقص

نحوه آموزش رقص آذری

همانطور که خود رقص آذری پیچیدگیهای منحصر بفرد خود را دارد، آموزش رقص آذری نیز پیچ و خم فراوانی دارد. هر چند در این راه استعداد و علاقه فرد حرف اول را میزند ولی تمرین و پشتکار را نباید از یاد برد. همانطور که در قسمت مراحل یادگیری رقص آذری یاد شد حداقل زمانی که نیاز است تا یک فرد با استعداد معمولی بتواند تنظیم ساده ای را اجرا کند سه الی چهار ماه میباشد. که میتوانید برای اطلاعات بیشتر به صفحه کلاسها مراجعه بفرمائید. ولی متاسفانه این آگاهی هنوز در بین علاقمندان به این هنر جا نیفتاده است.
برای آموزش رقص آذری در تهران تمام تلاش خود را خواهم کرد تا در مرحله اول آگاهی علاقمندان در این زمینه بیشتر شده وبا دید بازتری به این هنر روی آورند.

و در پایان گوشه ای از تمرینات کلاسی را میتوانید مشاهده بفرمائید. که منطبق بر روش استاد خانلار بشیر اف میباشد. (قابل ذکر است از افراد مبتدی و کسانی که قصد شروع کلاسهای رقص آذری را دارند انتظار نمیرود بتوانند این تمرینات و حرکات را در بدو ورود اجرا نمایند. برای اطلاع از ترم بندی کلاسهای آموزش اینجا را کلیک نمائید.)

کلاس ها

آموزش رقص آذری در سه نوع مختلف برگزار میشود:
  1. آقایان : روزهای دوشنبه و چهارشنبه، ساعت 6 عصر الی 10 شب. 
  2. بانوان : روزهای یکشنبه سه شنبه 5 عصر الی 10 شب
  3. کودکان : جمعه ها 12 الی 2 ظه

ضمنا کلاسهای مخصوص زوجها و عروس داماد ها به صورت جداگانه بصورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزرا میشود. که زمان این کلاسها ثابت نمیباشد و با توجه زمان هنرجو تنظیم میشود

اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری
11
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا
اسکرول به بالا