کلاس رقص آذری

کلاس رقص آذری در طول هفته بصورت عمومی وخصوصی  برگزار میشود. این کلاسها سمت غرب تهران میباشد. مکان کلاسها عبارتند از دفتر مرکزی پونک، وشهرک غرب،که اغلب کلاسهای عمومی در شعبه مرکزی و عصر برگزار میشوند. و کلاسهای خصوصی سمت شهرک غرب میباشد. برای ارتباط با ما و اطلاع از زمان برگزاری کلاسهای رقص آذری میتوانید از طریق ارتباط با ما و یا از طریق شبکه اجتماعی اقدام فرمائید.

اکنون ثبت نام دوره های جدید عمومی برای آقایان شنبه و دوشنبه، برای بانوان یکشنبه و سه شنبه عصر در غرب تهران انجام میشود. و کلاسهای خصوصی و نیمه خصوصی با هماهنگی روزها و ساعتهای خالی هنرجویان عزیز امکان پذیر است.

همچنین اگر امکان شرکت در کلاس رقص آذری بصورت حضوری را ندارید دورهای مجازی برقرار میباشد و بصورت ویدئویی از طریق واتس اپ و تلگرام به هنرجوهای عزیز آموزش داده میشود. نمونه کار هنرجوهای مجازی را میتوانید در صفحه اینستاگرام مشاهده نمایید

کلاس رقص آذری

ترم بندی این کلاسها از سطح مبتدی تا حرفه ای بصورت زیر میباشد:

 ترم اول کلاس رقص آذری

• 8*6 مقدماتی (3 ماه)

مهارتهایی که در این دوره از کلاس رقص آذری انتظار میرود هنرجو با آنها اشنا شده و یاد بگیرد: شامل تمرینات استایل و پوزیشنهای اولیه، فیگورهای دست، زاویه های سر و نگاه، آشنایی با ریتم 8*6 توسط ناغاره، شناسایی سر ضرب ها، بعلاوه 12 حرکت میباشد. سپس ترکیب و وصل این حکات بهم آموزش داده میشود. در تمامی این مراحل انواع مختلفی از موسیقی های آذربایجانی با سرعتهای متفاوت با هنرجو تمرین میشود. که اگر تمرین و استعداد هنرجو در حد نرمال باشد در پایان این دوره میتواند برقصد. هرچند مهارت اجرایی هنرجو، در این مرحله بستگی به تمرین و پیشینه ورزشی و نیز فیزیک بدنی وی دارد.

رقص ترکی در تهران

 ترم دوم

• 8*6 نیمه پیشرفته (4 ماه)

در این مدت، بخش دوم و پیچیده تر حرکات آموزش داده شده و تمرینات بدنسازی مختص کلاس رقص آذری نیز به تمرینات هنرجویان اضافه میگردد. و متناسب با پیشرفت هنرجو یا هنرجوها حرکات ترکیبی با تمپ سریع تر از ترم اول بهمراه تنوع در فیگورهای دست نیز به موارد آموزشی اضافه میگردد. که انتظار میرود هنرجو مهارت بالاتری در ایفای رقص از خود نشان داده و خامی و ناشی گری ترم اول از بین رود. در این مرحله انتظار میرود هنرجو بتواند شروع به طراحی های کوتاه نموده و بتواند حرکاتو ترکیب های جدیدتر را روی موسیقی اجرا کند.

ترم سوم

•8*6 پیشرفته (4 ماه)

در این مرحله از کلاس رقص آذری که پیچیده تر و سخت تر از دو ترم قبل میباشد، چون هنرجو نه تنها از بند فرد رها شده، بلکه باید غالب گروه را درک کرده و به خود بگیرد و با کار دسته جمعی آشنا شود. و طبعا بخش جدیدتر و گسترده تری از مغز درگیر خواهد شد که هوش فراوانی را طلبیده و تربیت خواهد کرد. در این ترم انتظار میرود حداقل یک رقص گروهی را یاد بگیرد. این تنظیم که از دو بخش گروهی و حرکات سولو تشکیل میشود را می آموزد تا بتواند حرکات و سولوهای یاد گرفته را در صحنه های واقعی ایفا کند.

رقص آذری-رقص ترکی-آموزش در تهران 09141025954

ودر مراحل بعدی کلاس رقص آذری، رقص لزگی یا قایتاغی آموزش داده میشود. زمانی که هنرجو به این سطح برسد، بعنوان یک رقصنده حرفه ای طلقی شده و نه تنها دارای مهارتها و تجربه های اجرائی میباشد بلکه خلاقیت فراوانی را میتواند از خود نشان دهند. برای دیدن ویدئوهای گروه اینجا را کلیک کنید.

زمانبندی کلاس رقص آذری

این ترم بندی ها برای کلاس عمومی لحاظ شده است. واضح است در کلاسهای خصوصی شرایط متفاوت خواهد بود. و همچنین استعداد و پشتکار و پیشینه ورزشی هنرجو در این روند بسیار تاثیرگذار میباشد. دوستانی که به این هنر علاقمند هستند قطعا با ما تجربه بهتری از یادگیری و رقصیدن را خواهند داشت. نظرات، پیشنهادات خود را برای ما بنویسید سعید عبدی سرپرست گروه دنیز Instagram
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا
اسکرول به بالا